Photo Rating Website
Indeks Pork Tofu porod yorka Potop Klp Pomet Wołów
porzeczko agrest przycinanie

aaaablog 27 do niczegoaaaa

Temat: Okrywanie na zimę
... pościnałam te przmarznięte i wypuściły nowe piekne gałązeczki, tak jakby to przycięcie pobudziło ostrokrzew do wzrostu. Ale też chciałabym wiedzieć, które roślinki i czym należy przykryć. Powsadzałam krzaki porzeczek i agrestu...
Źródło: dzialkowcy.info/phpBB2/viewtopic.php?t=979



Temat: Cięcie w sadzie
czerwona i czarna - wszystkie pienne) i agrestu. A dziś na stronie http://www.ogrody.cvd.pl/pliki/marzec.html przeczytałam, że w połowie marca przycinamy posadzone jesienią jednoroczne okulanty drzew owocowych i krzewy (agrest, maliny i porzeczki przycinamy tuż nad ziemią) - CZY JA MAM PORZECZKI PRZYCIĄĆ NAD ZIEMIĄ? czy to dotyczy wszystkich odmian? Przyznam że poczułam niepokój... Możecie rozwiać moje obawy? Bardzo proszę... Pozdrawiam wszystkich "ziemian" Kasia...
Źródło: dzialkowcy.info/phpBB2/viewtopic.php?t=2646


Temat: porzeczka, agrest wysokopienne
kochani mam pytanie do was. znalazłam w internecie informację, że Świeżo posadzone krzewy owocowe niezależnie od terminu posadzenia przycinam również w marcu. Pędy czarnej porzeczki przycina się nad 1-3 pąkiem (licząc od ziemi), pędy porzeczki czerwonej, białej i agrestu krzaczastego skraca się o 2/3 źródło: http://www.studioatrium.p....php?p=a&aid=39 Czy to znaczy, że porzeczki, które posadziłam jesienią, a które mają około 50 cm wysokości muszę...
Źródło: dzialkowcy.info/phpBB2/viewtopic.php?t=599


Temat: Porzeczki
Śliczne zdjęcie i śliczne owoce. Ja mam porzeczki,agrest i porzeczkoagrest wszystko drzewkowe.Do nawożenia stosuję kompost.Jak tylko zakwitną to wkleję zdjęcia.Kurcze ,żeby już była wiosna.No ale muszę jeszcze przyciąć dwie jabłonie i śliwę to tak planuję pod koniec lutego bo cięcie będzie silne.No i nie długo trzeba opryskać krewy a po tym drzewa Promanalem. Ja mieszam z miedzianem .Polecam ciekawą stronkę http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=309
Źródło: forum.poradnikogrodniczy.pl/viewtopic.php?t=328


Temat: przycinanie krzewów owocowych
Proszę o pomoc. Do tej pory nie miałam w ogrodzie żadnych krzewów owocowych. Dopiero ubiegłej wiosny posadziłam kilka szczepionych krzewów agrestu i porzeczek. Nie mam pojęcia co z nimi należy robić na wiosnę, czy przycinać, mają teraz po kilka gałązek. Szukałam w necie o przycinaniu ale znalazłam jedynie sposoby przycinania krzewów owocowych tzn. normalnych krzaków a na temat szczepionych na pieńku nic....
Źródło: forum.poradnikogrodniczy.pl/viewtopic.php?t=2917


Temat: Własny sad
przycinac, więc jak tylko w sadach koło mnie, panowie zaczynają po zimie prace, to jeden zawsze przychodzi do mnie, i za piwko przycina.
Źródło: suczyniec.pl/viewtopic.php?t=18284


Temat: Odmładzanie porzeczki i agrestu.
Chcąc to zrobić dokładnie i dobrze poczekaj ten rok. Herbicyd działa tylko na zielone pędy traw. Porzeczka jest rośliną dwuliścienna. Dlatego napisałam byś kupiła herbicyd do zwalczania roślin jednoliściennych wówczas nie zaszkodzisz porzeczce. Możesz go zastosować za jakieś 2 tygodnie. Malutkie owoce agrestu mogą także wynikać z braku pokarmu dlatego nie zapomnij dać nawozu teraz na wiosne po ruszeniu wegetacji i drugi ... zamieścisz go na forum i na tym zdjęciu pokażę ci jak go przyciąc. Za każdym razem jak masz wątpliwości to pytaj.
Źródło: floraforum.net/viewtopic.php?t=377


Temat: Odmładzanie porzeczki i agrestu.
Witam. Mój tata ma 5 hektarów porzeczki czrnej i wiem że jak jest już stara plantacja to wycina się te pędy które już nie owocują i te które leżą na ziemi. Jeden z moich sąsiadów miał bardzo strary sad i rozdrabniaczem ( taka maszyna do traktoru ) przyciął wszystko przy ziemi. Moim zdaniem należy wyciąć leżące, zniszczone pędy a resztę przyciąć przy ... zobaczyć setki małych, białawych robali. Aby się go pozbyć należy po kwitnieniu opryskać Marshalem. O agreście wiem niewiele ale pasożyty mająchyba podobne. Wiem tylko że agrest jest podatny bardzo na mączniaka...
Źródło: floraforum.net/viewtopic.php?t=377


Temat: Kometarze do mojego dziennika:)
taka_ja & taki_on:) my mamy po 5 krzaczkow malin i jezyn, 2 agrestu i porzeczki czerwonej, 1 czarnej. W tym roku juz bylo kilka malin, a krzaczki sa do kolan dopiero ... pryskac, przycinac i jesienia grabic liscie, namowilam meza na 2 drzewka wisniowe, bo wisni nie trzeba pryskac, a ja co roku z owocow zaprawiam wisnie drylowane w cukrze do ciast, a soczek jako kompocik mamy. Do tego jagody i czarna porzeczka i z owocow to wszystko. Z warzyw papryka, duzo grzybow w occie i soli do smazenia, ogorki. Jablek nigdy nie robilam,...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=136128


Temat: Dziennik Truskawek
grusz i jabłoni. Po zbiorze owoców tniemy również brzoskwinie, śliwy i wiśnie. Po owocowaniu jak najszybciej wycinamy i palimy starsze pędy malin. Po zbiorze owoców z agrestu i porzeczek stosujemy cięcie...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=70361


Temat: Iga w daliach 3 - komentarze
czarną i czerwoną oraz dwa krzaki agrestu. No i najważniejszy zakup - białe i różowe róże okrywowe - jedyna jakie mogę mieć, bo nie wymagają żadnych specjalistycznych zabiegów :D Ale w...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=52273


Temat: Dworek i ogród różany Moni
malin. Po zbiorze owoców z agrestu i porzeczek stosujemy cięcie prześwietlające. Drzewka przypięte do palików (zarówno róże pienne, jak i młode drzewka owocowe), odpinamy z pasków i stosujemy nowe, bo pień...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=104759


Temat: od czego zacząć?
mam ochote to idę do ogrodu , zrywam myję i jem... oczywiście jest robota przy tym ( przycinanie, bielenie i grabienie liści - ale na świeżym powietrzu, trawę i tak trzeba...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=4515


Temat: Porzeczka czarna 'Titania'
Porzeczka czarna 'Titania'   Każdy amator owocowych ogródków powinien posiadać w nim porzeczki. Do wyboru ma różne odmiany - zarówno tych czerwonych jak i czarnych. Do tych drugich należy między innymi 'Titania', która charakteryzuje się długimi, sztywnymi pędami, bardzo szybkim wzrostem oraz obfitym owocowaniem, co jest niezwykle istotne dla każdego ogrodnika. Owoce porzeczki czarnej 'Titan' są dość duże, zebrane w grona, co ... dobrze przyjmą się także te, które wkopiemy do ogrodu wiosną. Podstawą pielęgnacji porzeczki czarnej 'Titania' jest jej regularne podlewanie, kontrola wzrostu (przycinanie) oraz ewentualne opryski (chociaż jest to odmiana raczej odporna na mączniaka agrestu i rdzę , antraknozę liści i wiele innych chorób).
Źródło: kwiatyl.pl/showthread.php?t=545


Temat: Jak ziemia pod agrest , a jaka pod porzeczkę?
Pytanko odnośnie uprawy porzeczki i agrastu.Prosze o rade jak ziemia bedzie najlepsza dla tych krzaków,jak podlewac,przycinac i takie tam.Tylko nie mówcie,że to jest na forum bo szukałem i odnosnie upraw nie...
Źródło: dzialkowcy.info/phpBB2/viewtopic.php?t=3872


Temat: Cięcie drzewek i krzewów
Jan Sielicki, teraz już przycinać porzeczki i agrest?
Źródło: dzialkowcy.info/phpBB2/viewtopic.php?t=967


Temat: Tu narazie jest ściernisko ale bedzie ..... ogród
... przycinamy deski hiihh A to zdobycze z lasu (będą na skalniak) na razie chronią przed wiatrem mój agrest i porzeczkę
Źródło: forum.poradnikogrodniczy.pl/viewtopic.php?t=140


Temat: Porzeczki
Porzeczkoagrest jest krzewem silnie rosnącym, wymagającym corocznego przycinania. Owoce ma wielkości małego agrestu, są smaczne, ale w fazie dojrzałości często pękają. Polecany do amatorskiej uprawy, do bezpośredniego spożycia, jak również na...
Źródło: forum.poradnikogrodniczy.pl/viewtopic.php?t=328


Temat: Dziennik budowy akowego gniazdka-już mieszkamy!!!!
i wiśnie. Po owocowaniu jak najszybciej wycinamy i palimy starsze pędy malin. Po zbiorze owoców z agrestu i porzeczek stosujemy cięcie prześwietlające. Drzewka przypięte do palików (zarówno róże pienne, jak i...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=77072


Temat: LUTY
LUTY -Sprawdzamy zimowe okrycia naszych najcenniejszych okazów, gdyż silne mrozy, mogą nadejść i zniszczyć nam rośliny -Późna zima to idealny okres przycinania roślin znajdujących się w zimowym letargu, które cięte w lutym i marcu nie starcą wiele sił witalnych, wraz z nadejściem wiosny będą wykazywać coraz większą aktywność. Tniemy również krzewy owocowe.porzeczki i agrest Jakie rośliny tniemy w tym okresie?Sprawdź TUTAJ -Planujemy...
Źródło: gardenforum.vot.pl/viewtopic.php?t=205


Temat: Kalendarz ogrodnika :)
Lutowe cięcie hamuje rozrastanie się pędów i sprzyja zawiązywaniu się owoców. # W przypadku lekkiej zimy możemy przygotować glebę do siewu i sadzenia: Uprzątamy wszystkie resztki roślin: łodygi, korzenie, liście chwastów ... przekopać. # Korzenie różnych roślin można zniszczyć przekopując teren łopatą, odwracając bryły i rozbijając je na drobniejsze części. # Zaperzony ogród przekopujemy widłami szerokozębnymi i dokładnie oczyszczamy z rozłogów perzu. Cięcie...
Źródło: suczyniec.pl/viewtopic.php?t=6614


Temat: Kalendarz ogrodnika :)
lub ograniczamy rozpiętość drzewa, a miejsca cięć zabezpieczamy pastą ochronną. # Jeśli już jest ciepło - zdejmujemy zimowe okrycia z roślin. # W połowie marca przycinamy posadzone jesienią drzewa owocowe i krzewy (agrest, maliny i porzeczki przycinamy tuż nad ziemią). # Pod koniec marca, przy ładnej pogodzie, możemy posadzić drzewka (brzoskwinie, morele) i krzewy owocowe (maliny, jeżyny). Po posadzeniu przycinamy je i ... Korzenie różnych roślin można zniszczyć przekopując teren łopatą, odwracając bryły i rozbijając je na drobniejsze części. # Zaperzony ogród przekopujemy widłami o szerokich zębach i dokładnie oczyszczamy z rozłogów perzu. Cięcie...
Źródło: suczyniec.pl/viewtopic.php?t=6614


Temat: Drzewa owocowe - jakie najlepsze gatunki ?
mam teraz ją przyciąć jak tam tylko pare liści jest hmmm pomocy jestem bardzo początkującą w tej dziedzinie. Pozdrawiam P/S i tak przy okazji jeszcze o borówkę zapytam czy też powinnam ją przyciąć jak ją wsadziłam czy zostawić ???? no własnie - jeszcze stosownej literatury nie zakupiłam, a w planach mam posadzenie na działce : malin, jeżyn, jagód ,aronia, borówki, porzeczki i agrest - szczepione na pniu jakie podłoże najlepsze ? malina, jeżyna, porzeczki, agrest, aronia - gleba najlepiej piaszczysto-gliniasta lub gliniasto-piaszczysta, wilgotna, ale przewiewna, żyzna. Nie podmokła, nie za ciężka. Optymalne pH ... - zakwasić. jak je rozplanowac sensownie ? odległości w rzędzie: truskawki 0,25 - 0,3 m maliny 0,4 - 0,5 m porzeczki 1,0 - 1,5 m agrest 1,0 - 1,5 m borówka ... :) agrest - najlepiej odmiany odporne na amerykańskiego mączniaka: białą 'Invictę" i czerwony 'Hinonmaki Rot' porzeczki - czerwona: 'Jonkheer van Tets' lub 'Rosetta' czarna: 'Titania' (najbardziej odporna na choroby i szkodniki)...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=130963



blog 27 do niczego

Designed By Royalty-Free.Org